Random xd ♥ 8D

Hey babes! ;* ♥
 
Igår så var jag... på ett ställe och tittade på djur med min lillkusin som är 1 år! ^^ ♥
OCH JAG FICK MATA GRISAR MED MORÖTTER *-* 
Och det fick han också!! :DDD (Charlie heter han)
Fast senare så var han mest intresserad av alla traktorer som okte förbi... ._. xD
Sen efter det drog jag och mamma till affären för att köpa mat och sånt till midsommar! :)
Jag kan faktiskt säga vart jag ska fira midsommar! ;)
På Öland!! oooo: ♥
Vem vet, kanske så är det jag som går förbi på campingen? (säger inte vilken)
Fast du tänker nog inte på det, för du vet ju inte vem Josse är, eller hur jag ser ut, mohaahaha xD
 
Har inte bloggat så mycket.. *<*...
Men i förrgår hade jag migrän och svimmade senare på kvällen..
sen dagen efter (igår) hade jag jätteont i huvudet och minns knappt något, bara att allt flimmrade.
Sen så har jag varit med kompisar osv. :B
 
Och sen en liten kuuulig sak.. xD
Jag var ute och cyklade, då såg jag PontanWB och Avril Cyrus cykla xD (från msp, irl :p)
Sen messade jag Avril och frågade om det var dem jag såg, och det var det 8D ♥
 
Öjöjöjöj.. HOPPAS NI ORKAR LÄSA ALLT :)
Sen igår så kikade jag med... massa random folk från msp ^^
Sen inviteade vi en kille, tror inte jag får säga namnet irl (!!Alle!! på msp) och Ronja (Ronja<33 på msp) och DÅÅÅÅ blev det helt vilt i chatten 8D ♥
Ronja fick typ damp c:. AHAHAHAHAHAH
Och sen så chattade jag och Alle i privata ^^ c: -B, hihih cx ♥
 
Jaa, och den som orkade läsa allt detta är ju totalt bäst! cccc:
 
Såklart så fanns det ju dygnade i gruppen så.. när somnade man? Klockan två jaoo xD
Och gruppens ''HarTusenRoligaBilderNananana'' fanns också där c8
Och jag skulle försöka vara tyst på kvällen, så såg jag en SKITROLIG bild som en av dem skickade och jag började asgarva, KUNDE INTE STOPPA DET!! XDD
Ni ska nog få se bilden... tror jag har den här.. CC:<
JA, JAG HITTADE DEN, AHAHAHAHAH
 
 
AAAAHAHAHAHAHAH DÖR!!!!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0