Hellu! :D

Hej! (: Jo, i söndags var jag på Liseberg och hade jätte kul! c: Och jag lyckades åka uppskjutet med en kompis .. hihi det var bara lite läskigt. o.o Fast jävligt kul! :D Innan den ens startade frågade min kompis om vi kommer dö. Då svarar en av dom som jobbar där; Det har aldrig hänt förut, men ni kanske blir dom första. HAHAAH och då skulle ni bara sett min och Julias ansiktes uttryck HAHAH. 8D Men det var nog lite av min anledning till varför jag inte var inne på msp, så länge :/ För direkt när vi kom hem tittade vi på en film. (Jätte bra var den. (:) Men i alla fall så ska jag till Liseberg idag igen , som det planerat. :3  (Hihi, vi har fixat guldpass, det är typ därför vi nog kommer åka till Liseberg rätt mycket, annars är det nog onödigt att ha skaffat guldpass HAHAHA :3) Men det var väl bara det. C: Eller jo, ni kan väl vara snälla och se första delen av - Resurrected - ? (: Det skulle vara jätte snällt! , Ser fram i mot att fortsätta med den! :3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0