HEEEJ! C':

Heeej! c': Hihi, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. o.o Men i alla fall, igår hade jag skolavslutning .. c': .. Det gick ju bra :3 När vi var i aulan satt jag bredvid mina "mentorer" , dom ställde en massa frågor :D .. Det fanns bara en liten pinsam stund när jag ska kolla på klockan och självklart ser dom min bakgrunds bild på Ian Somerhalder ( Min man, HAHHAHHAHHA c': *-* <3 ) och då frågor dom vem han är och jag ba; Hehe .. o.o, Ian Somerhalder. *Q* En av mina mentorer; Jaha, vampyr serie eller?, Jag; Ja :) .. Fast när jag sa Ian Somerhalder .. så skulle jag egentligen sagt; Det är min man HAHHAHA, fast lätt bli det.. det hade kanske , ja ni förstår nog. c': Sedan åkte dom andra spårvagn tillbaka till skolan utom jag .. för jag åkte bil med min familj, höhö c: .. Så mamma följde med mig till mitt klassrum och jag var tydligen den ändå som hade mig någon, men det kändes tryggast så. (: .. Så babblade mina mentorer på osv .. och sen så säger då Kalle ; I dag så slutar Tindra, och ska börja på ( namn nämnes ej ), och då fick jag allas blickar på mig och alla såg så chockade ut.. ._. .. Och tjejerna satt bakom mig och jag ville så gärna se deras minn, men det var någon som sa att dom såg rätt glada ut, chockade och lite sura  antagligen för att dom inte har någon och hålla på med längre .. sen så fick jag två presenter av Kalle och Mats *-* Så snälla c':
Och ja , då slutade vi typ där. :3 Så då gick jag och min lilla familj hem. ^^ HAHHA, det var bäst hemma då.. för mamma hade köpt tårta, och vi satt och åt den i vardagsrummet och samtidigt titta på Dr. hart c': Så ja :3 Men det var väl bara det :'D Så långt inlägg det blev o.o .. Men ja, hej då! (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0