Looks.

Hej! :') Jo, det här med mina looks, jag tycker det är jätte kul att ni köper mina looks och så. MEN jag vill gärna att ni säger att jag har gjort den. :/ Jag kämpar med mina looks runt en timme, på grund av att msp personalen gör om msp hela tiden, vilket gör att min msp laggar och kraschar även ibland och då får jag göra om mina looks. :/ Så det vore jätte snällt om ni säger att jag har gjort den och så. :'D Och om ni inte gör det så skickar jag kanske ett litet meddelande till er att ja , ni får skriva att den är gjord av mig, men gör ni ändå inte det, då blockar jag tyvärr er. (: Men det var väl bara det, typ. p.q c: Jo, juste jag ska träffa Josse på torsdag *-* <3 Jäää 8D <3 ;* Längtar så mycket cc: <3 Hej då c:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0