AHJFDKLW.

Jo, jag chattade med en person och helt plötsligt kommer det här upp:
Alltså, va !? D: Är lite sur, bara för det. ;_; HEHHEHE. Hoppas det inte blir så varje gång efter klockan 12. :) ;_;
Men aja, imorgon ska jag träffa Josse, JOODJDJDJ längtar sååå myckeeeet. ♥ *---* Men det blir en rätt lång bil resa, HHEHEH. Så ja. :) Men ni får gärna fråga mig något på Ask.fm c: ( Ask.fm/GrisTindra ). c: Vill bara säga att jag ska nog lägga ner Resurrected, eftersom inga tittar på den längre. MEN ska göra en ny serie .. fast ska bara komma på vad den ska handla om. o.e cc: <3 Puss :* HAHHAH, nej men hej då c:
 
 

Kommentarer
Postat av: JJJJOOOOSSSSEEEE

NEJNEJNEJNEJ FORTSÄTT MED SERIEN BEIIIJBBIE! :( ♥

Svar: Hahah :( ♥
movieswag.blogg.se

2013-07-11 @ 21:26:17
URL: http://movieswag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0